24 Ocak 2007 Çarşamba

indie böğrüme bir sancı/indie is abb.for "in deep dormancy"


yuck demişken.indie'ye burun kıvırıyorum. inatla. ama ne kadar kıvırabiliyorum meçhul. zaten indie'nin çapını yarıçapını kitlesini kütlesini hala anlamış değilem,her güzele eğilem.

bakıyoruz last fm'e, high llamasdan,belle and sebastiandan,lalipuna'dan,hope sandoval'dan geçilmiyor. emre'nin vıdı vıdı vüdürü vüdürü dediğini duyar gibi oluyorum,ama nasıl olsa okumuyor,hahayt. çok uyuşuk geliyor bana indie,elimde değil.dinlemediğimden değil,etrafımdaki herkes indicik. gel görki bana ya basbascıkıcıkı gerekiyor ya da hopçikhopçik. kalanlar passiflolarım. fazlasını da istemem. kıvırdım burnumu.

-çok inatçı ve çocukca bir tutumun var müziğe karşı zeynep-der emre bana. ben de ona derim ki -yemişim müziği,başlatma içimizdeki çocuğa,gel nayah'ya gidelim iki el dansedelim,olmadı okey çevirelim,hiç olmadı kolaj yapalım-


herşey emre'nin rastalarının kofti çıkmasıyla başladı sanırım. hâla bana diyor ki dub sıkıcı. senin rastaların koftiyse biz naapalım.
kızma emre.şaka şaka.


speaking of yuck.i give indie the cold shoulder. stubbornly. but how cold the shoulder is polemic. i've never been able to sort out the diameter,perimeter any border of the definition of indie anyway.look at my last.fm account (ottomuttu) and you'll see belle&sebastian,hope sandoval,high llamas,lalipuna and stuff.i hear emre murmuring,but maybe not,as he 's not reading this.

i think indie is dormant.(not lackadaisical),i can't help it,it's lazy,cabbagy. not that i don't listen to indie,i occasionally do,since everyone around me is indie. but i need bumbumcheckidupcheckidup or tusschuchktusschuck. those in my list are my passiflora. i don't need more. there. my cold shoulder.

emre would say -you have a childish and stubborn attitude when it comes to music- and i say -f l u c k the music and all that shit about the kid inside us, let's go to nayah and dance a bit, or play some "okey", at least make a collage.-


it all began with emre's phoney dreadlocks. he still says dub is boring. what can i do if the dreadlocks you got were phoney? don't be pissed of emre. it's a joke.

Hiç yorum yok: